پیست اسکی فریدونشهر(اردوی تشویقی)

بسم الله الرحمن الرحیم ما ساعت شش و ربع روز شنبه در مدرسه حاضر بودیم تا به سمت اردو حرکت کنیم . بالاخره حرکت و کردیم و حدود سه ساعت در راه بودیم ما در راه صبحانه خوردیم و بازی های مختلفی نظیر مافیا و کارت فوتبالی انجام دادیم تا بالاخره بعد از سه ساعت به پیست اسکی فریدونشهر رسیدیم. خداراشکر هوا خیلی خوب بود و اصلا هم سرد نبود.
ما رفتیم و دم در مدرسه ی اسکی چوب اسکی و باتوم اسکی را گرفتیم و با هر بدبختی هم که بود خودمان را به مربی رساندیم او شروع کرد برای ما به توضیح دادن گفت که چگونه حالت مناسب را بگیریم و چگونه با سرعت برویم و چگونه ترمز به سبک هشت بگیریم.وقتی یاد گرفتیم گفت با همین چوب ها به بالا بیایید ما رفتیم و آماده حرکت شدیم برای بار اول مربی مراقب ما بود بعد ولمان کرد و خودمان می رفتیم نکته ی جالب این اردو افتادتد بچه ها و مربی ها بود مخصوصا آقای قربانی!
بعد یک دستگاه بالابر برای ما روشن کرد که باید او را می گرفتیم و به بالا می رفتیم ولی همه ی بچه ها می افتادند به خصوص آقای مجیدی و آقای قربانی!
خوب دیگر کار ما در پیست تمام شد ما به سمت نهار حرکت کردیم و در رستوران پونه زار نهار خوردیم و همهی بچه هاهم بسیار گشنه بودند . بعد دوباره سوار اتوبوس شدیم و به سمت نماز خانه ی حوزه علمیه ولی عصر فریدونشهر رفتیم آنجا کمی برف بازی کردیم و نماز را خواندیم و رفتیم بعد دم یک سوپر ایستادیم آنجا خرید کردیم و به ما نسکافه و کیک دادند بعد سورا اتوبوس شدیم و به سمت مدرسه در اصفهان راه افتادیم.
خلاصه که خیلی خسته شدیم و خیلی هم خوش گذشت!.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا